Tuesday 5 September 2017

Go Marknader Forex Review


500 Minsta inledande insättning 300: 1 Maximalt utnyttjande 50 Valutapar PLUS Index, råvaror, binära alternativ Varför välja GO-marknader GO Markets är en av Australia8217s ursprungliga MT4 Forex Brokers, som erbjuder den kraftfulla MetaTrader 4-handelsplattformen sedan 2006. Med vår MT4-demo. Standard och pro MT4-konton. Du får tillgång till en mängd globala marknader, inklusive Forex. Index. Varor och binärer. Allt från ett konto. Konkurrenskraftiga Spreads Tight sprider sig på vårt utbud av Forex. Index och råvarumarknader. med över 60 instrument för handel inklusive Binary Options. Australiensbaserade GO Markets Pty Ltd lanserades 2006 och är ett etablerat australiskt baserat och drivet företag (AFSL 254963). Klientfonder Vi följer ASICs kundpensionsavsättningar och alla kundpengar matchas dagligen med ett brett utbud av insättningsalternativ. Snabb utförande Vi ger en låg latentmiljö i kombination med våra omfattande prismatningar, så att du kan exekvera dina handelsplaner med precision. Avancerade MetaTrader 4-handelsverktyg Upplev GO MT4-fördelen med MT4 Genesis Autochartist. Weve har hela sviten för att hjälpa dig att navigera på de globala marknaderna. Var här för dig Live-kunder får tillgång till en enskild kontohanterare och vi tillhandahåller support 245 på flera språk. Forex trading kan vara knepigt. Hoppa över till vår gratis Forex Education nedan. MT4 Video Tutorials Navigera MT4 som ett proffs med vårt utbud av MetaTrader 4 Training Videos. Marknadsnyheter Håll dig uppdaterad med de senaste Forex och globala marknadsnyheterna. Börja handla i 321 Att öppna ett konto hos oss är enkelt och enkelt. Ansök om ett GO Markets live trading konto med hjälp av vårt enkla online ansökningsformulär. Använd ett av våra flerfinansieringsalternativ för att sätta in pengar i ditt konto. Logga in på ditt konto och placera din första handel Kontakta vår 24 5-stöd Trading Forex and Derivatives har en hög risknivå, inklusive risken att förlora betydligt mer än dina initiala utgifter. Du äger eller har inte heller några rättigheter till de underliggande tillgångarna. Effekten av hävstångseffekt är att både vinster och förluster förstoras. Du bör endast handla Forex om du har råd att bära dessa risker. GO Markets Pty Ltd garanterar inte prestanda eller avkastning av kapital. Du bör bara handla med riskkapital (det vill säga kapital som du har råd att förlora). Observera att det historiska finansiella resultatet för någon underliggande instrumentmarknad inte är någon garanti eller indikator på framtida resultat. Handelsderivat är kanske inte lämpligt för alla investerare, så var god försäkra dig om att du fullt ut förstår riskerna och söka självständig rådgivning om det behövs. En Financial Services Guide (FSG) och Produktinformation (PDS) för våra produkter är tillgängliga från GO Markets Pty Ltd för nedladdning på denna webbplats eller här. och hårddiskar kan erhållas genom att kontakta kontor på numret ovan. Observera också att ditt samtal kan registreras för träning och övervakning. Eventuella råd som lämnas till dig på denna webbplats eller våra representanter är endast generella råd och tar inte hänsyn till dina mål, ekonomiska situation eller behov. Du bör därför överväga lämpligheten av vårt råd innan du fattar något beslut om att använda våra tjänster. Du bör också överväga våra PDS-dokument innan du fattar något beslut om att använda våra produkter eller tjänster. Informationen på denna webbplats är inte riktad till invånare i något land eller jurisdiktion där sådan distribution eller användning skulle strida mot lokal lag eller förordning. GO Markets AFSL tillåter oss att tillhandahålla finansiella tjänster till människor i Australien. GO Markets uppfyller dock de skyldigheter som följer av vår AFSL avseende de finansiella tjänster som tillhandahålls till alla våra kunder, inklusive de som bor utanför Australien. Denna webbplats ägs och drivs av GO Markets. Allt innehåll 2016 GO Markets Pty Ltd. Alla rättigheter förbehållna. AFSL 254963. ABN 85 081 864 039. ACN 081 864 039.GO Markets recensioner Genomsnittlig mäklare medeltidsförhållanden. Jag fick inte mycket problem med dem, men fortfarande hade jag några stora negativa glider och requotes, särskilt under volatilitetsperioder. Så jag ändrar det för ECN-mäklare och använder nu alla fördelar med handel på den verkliga marknaden. Om du inte vet hur du väljer den bästa mäklaren för dig, lägg till mig i skype, vovkfx, jag är redo att dela med mig av min erfarenhet. Taggar: GO Markets recensioner Australien, Nick 17 januari 2015 5 år Totalt 6 mths med denna mäklare Håll dig borta från dessa brottslingar. Jag har goda skäl att tro att de byter på att förlora handlare genom att ta den andra sidan av handeln istället för att matcha dig med en annan näringsidkare, så inte bara sparar de spridningen men de hamnar slutligen att stjäla ditt konto. Konstant åternotering (även på deras demokonto), plattformen fryser regelbundet och om och om igen. De hävdar att de är en nej som handlar skrivbordsmäklare och säger att de erbjuder STP men min erfarenhet säger att det här är inget annat än marknadsföring av hype. Du har blivit varnad. Taggar: GO Markets recensioner Alex från USA 26 oktober 2014 3 Totalt 1 månad med denna mäklare Håll dig borta från dem, särskilt under pressmeddelandena. De kan öppna din beställning till ett förfalskat pris och du kan förlora ALLA dina insättningar. Jag förlorar 800 pips, eftersom de öppnade min order på FAKTIVT pris. De berättade för mig blah-blah, vår likvida leverantör bekräftade priset, men jag är inte en idiot. Jag har 3 års erfarenhet av nyhetshandel och handlar alltid på 4-5 olika mäklare samtidigt. Så på 4 mäklare pris var ok och bara i deras systempris var i 800 pips annorlunda Denna mäklare är bluff inte lita på dem dina pengar, bättre att spendera dina pengar i Vegas)): GO Markets recensioner Australien, Caleb M 31 oktober , 2013 levande, 6 år Totalt 5 år levande accoubts med denna mäklare Varna inte använda denna mäklare. De kommer att blöda ditt konto torrt med plötsliga spridda spikar på mer än 30 pips. Detta kommer bara att ta ut din SL de kommer aldrig ta ut ditt vinstmål även när vinstmålet är 10 pips bort och SL är 50 pips bort. Håll dig borta. Gomarkets MT4-plattform fryser under höga nyheter, vilket gör det omöjligt att handla dessa mycket lönsamma händelser. De kommer att frysa plattformarna för länge då en presskonferens fortsätter och tills flytten är klar. Håll dig borta och spara dina pengar. Taggar: GO Markets recensioner Victoria, Len 6 år Totalt 6 månader med denna mäklare Mycket snabbt att öppna ett konto och mycket snabbt att sätta in pengar. FX och metallspridningar är bra men jag bytte huvudsakligen från en annan mäklare till GO, eftersom den negativa glidningen var mindre med GO. IPhone App är ganska vanlig men MT4 fungerar som den ska göra. GO är bra om du bara är intresserad av MT4 och FX men de måste flytta med tiden om du vill ha mer klockor och visselpipor. Taggar: GO Markets recensioner Oz Nick Nack 4 år Totalt 6 månader med denna mäklare Gjorde ett par quid på grund av deras serverkonsekvens som deras Rep sa att jag kunde hålla som goodwill Rättvis nog i min bok Taggar: GO Markets reviewsGOMarketsAus Review Besök webbplats Jag måste låt ni kännas min dåliga erfarenhet av GO Markets. Jag är kund hos GO Markets Pty Ltd. och jag använder sin plattform för att göra Forex trading och aktieindex CFD trading. Jag har många befintliga CFD-positioner som är värda mer än AU10.000 och de befintliga positionerna bör hållas rullande om och om igen baserat på kontraktet månad för månad tills jag stänger den. Dessa övergångsregler är baserade på villkoren när jag öppnade dessa positioner. Jag fick emellertid ett mail från GO Markets Pty Ltd. den 18 november 2014. Det berättade att mina befintliga positioner inte kommer att rulla över till nästa kontraktsmånad. Alla positioner som är öppna på kundkonton kommer att vara stängda på sista handelsdagen och vinstslossar som kristalliseras vilket är 17Dec2014. Och mina positioner kommer att bytas till Stäng bara måndagen den 24 november 2014. Det betyder att det inte går att öppna nya positioner i dessa symboler men istället bara att stänga positioner som redan är öppna. Denna stora förändring från mäklarsidan och med så kort varsel skulle medföra stor förlust (minst 10 000) i min portfölj. Så jag mailade dem för att fråga dem om det och de mailade mig tillbaka för att föreslå att jag byter mina nuvarande positioner till deras andra nya finansprodukt som heter CFD2, vilket skiljer sig mycket från mina nuvarande CFD-positioner och skulle debitera daglig bytesavgift på mina positioner som skulle Medför stor osäkerhet och eventuella förluster i min portfölj. Enligt min åsikt har mäklare ingen rätt att ändra sina kunders befintliga positioner på något sätt mot de ursprungliga villkoren när dessa positioner öppnades, speciellt avbryta överlåtningsfunktionerna som är en grundläggande funktion för CFD-handel och nära kunders befintliga positioner som mäklare Och för mäklare intresse. Vänligen kolla in denna fråga och hjälp mig att sluta gå marknader gör det så snabbt som möjligt. Tänk samtidigt på vad Go Markets gör om du är en befintlig kund eller planerar att öppna ett konto med dem. Håll dig borta från dem, särskilt under pressmeddelandena. De kan öppna din beställning till ett förfalskat pris och du kan förlora ALLA dina insättningar. Jag förlorar 800 pips, eftersom de öppnade min order på FAKTIVT pris. De berättade för mig blah-blah, vår likvida leverantör bekräftade priset, men jag är inte en idiot. Jag har 3 års erfarenhet av nyhetshandel och handlar alltid på 4-5 olika mäklare samtidigt. Så på 4 mäklare pris var ok och bara i deras systempris var i 800 pips olika Denna mäklare är bluff inte lita på dem dina pengar, bättre att spendera dina pengar i Vegas)) Jag skulle inte rekommendera dem alls. De utför Stoploss på felaktiga priser. Som nu. De säger att guldpunkten låg var 2418,60 10,2213.12.2013. Den låga i min andra mäklare var 2424.85. Om du skulle stoppa på 2420. - Du skulle exekveras vid 2418, även det verkliga priset var aldrig där. Nyhetsflödet slutade fungera för några veckor sedan. Så vi skulle inte rekommendera dem alls. Få widget kod Forex Recensioner och betyg Forex Performance Tests Forex Traders Domstolen Forex Trading Utbildning och Community Forums Forex Kalender och verktyg kopiera Copyright ForexPeaceArmy. Alla rättigheter förbehållna. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield Logo är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter förbehållna sig enligt amerikansk och internationell lag. Go Marknadsrecensioner och betyg Wayne 3 år sedan SCAM Jag har varit kund hos detta företag i flera år. Men fick ett mail idag med följande: quotFollowing en begäran från vår likviditetsleverantör har vi idag avbrutit ditt konto i väntan på ytterligare undersökning av misstänkt handel och i synnerhet användningen av internet och anslutningsförseningar för att dra nytta av arbitrage på handelssystemen. quot Alexandr 2 år sedan SCAM Håll dig borta från dem, särskilt under pressmeddelandena. De kan öppna din beställning till ett förfalskat pris och du kan förlora ALLA dina insättningar. Jag förlorar 800 pips, eftersom de öppnade min order på FAKTIVT pris. De berättade för mig blah blah, vår likvida leverantör bekräftade priset, men i039m inte en idiot Jag har 3y erfarenhet av nyheter och handlar alltid på 4-5 olika mäklare samtidigt. Så på 4 mäklare pris var ok och bara i deras systempris var i 800 pips olika Denna mäklare är bluff don039t lita på dem dina pengar, bättre att spendera dina pengar i Vegas)) Gintaras 1 år sedan SCAM Hy. Jag handlar två månatliga 8 mycket Vantage (Go Markets) konto 202738. Konto vericify Louis Blackwood och kontochef Cristina Chentouf. Jag skickar tillbaka 360 och väntar 15 dag mer.

No comments:

Post a Comment